1.4 TSI 160 HP motorunen büyük problemlerinden birisi piston kırma sorunudur. Düşük kilometreli otomobillerde bile görülebilen bu sorun, eğer piston kırılması ile sınırlı kalırsa şanslısınız. Eğer araç piston kırıldıktan sonra silindir içinde çizilmelere neden olursa motor rektifiye işleminin yapılması gerekecektir.


1.4 TSI Golf Kaç Tork?

1.4 TSI 160 HP motorun en büyük problemlerinden birisi piston kırma sorunudur. Düşük kilometreli otomobillerde bile görülebilen bu sorun, eğer piston kırılması ile sınırlı kalırsa şanslısınız. Eğer araç piston kırıldıktan sonra silindir içinde çizilmelere neden olursa motor rektifiye işleminin yapılması gerekecektir.

1.4 TSI FR kaç tork?

TSI Motor Teknolojisinin Avantajları

TSI motorlarda turbo boşluğu bulunmuyor. Turbo boşluğu olmadığı için düşük devirde de güç kaybı yaşamıyor. Yakıt tasarrufu noktasında avantaj sağlıyor.

VW CC 1.4 TSI kaç tork?

-Egzoz turbo şarjının maksimum basıncı 1.8 bar.

1.4 TSI motor sorunlu mu?

Yeni standardlarda üretilen motorları teoride olarak bir insan ömründe aşındırmanız imkansız, tabi bu ancak laboratuvar ortamlarında olur. iyi bakılmış, zorlanmamış, rödajı doğru yapılmış bir tsi 1.000.000 üzerini görür ancak 250.000 de emekli de olabilir.

1.4 TSI turbolu mu?

León FR dizisindeki, sol arkada çift egzoz borulu, spor koltuklu ve daha düşük modellerden ayırt edilmesi için üzerinde FR logosu bulunan vites kolu ile ilk gerçek sportif León, Haziran 2006'da tanıtıldı.

1.5 TSI motor kaç tork?

????Orjinal: 310 HP - 400 Nm Tork. ????US Stage 2 : 430 HP - 550 Nm Tork.

1.4 TSI turbo kaç bar?

Genel olarak bakıldığında, daha düşük yakıt maliyetleri ve daha iyi performans arıyorsanız TSI modeli sizin için daha uygun olabilir. Daha yüksek yakıt verimliliği ve daha fazla tork arıyorsanız TDI modeli daha iyi bir seçim olabilir.

1.4 TSI motor ömrü kaç km?

takılmaz. tsi lar turbolu FSİ motor olduğu için lpg takamazsınız.

Seat Leon FR ne demek?

VW araçlarında tsi ve fsi motorlarda triger zincirlidir.

Stage 2 kaç hp?

Turbo tamiri, turbo şarj sisteminin çalışma prensiplerine bağlı olarak farklı zamanlarda yapılabilir. Ancak, genel olarak, turbo tamiri 100.000 kilometre ile 150.000 kilometre arasında yapılması önerilir. Bu süreçte, turbo şarj sisteminin performansını düzenli olarak kontrol etmek önemlidir.

Diğer Kaç Yazıları